wan's FotoPage
Photobucket
By: wan ibnrahman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 13-Jan-2009 02:13 Email | Share | | Bookmark
Wan Mohd Al Farhan




Quote:
adikku yang kini belajar di Sekolah Sains Sultan AhMad Syah Kuantan..Upsr hari 2 dapat 5A..Tahniah aku ucapkan kepada beliau..Semoga beliau terus gigih dalam pelajaran dan menjadi student terbaik dan akan berkhidmat untuk watan..


Quote:
Baru daftar asrama semalam..Dengar cerita dari mama,farhan sangat gembira bersekolah di sana..di harapkan terus ceria di sana..Hadiah yang diminta akan ditunaikan kelak..insya ALLah..rindu kat keluarga di Malaysia..Semoga semesta ini aku dikurniakan kejayaan bersama-sama rakan perjuangan lain.


Monday, 17-Nov-2008 19:28 Email | Share | | Bookmark
peRcutian jOrdAn 08

kat embassy Jordan, Amman
tempat ibadat Kaum Tsamud
nak tgk kubur nabi harun(QAUL)
View all 7 photos...




Quote:
ASsalamualaikum...dah lama gile2 la xupdate galeri aku nih..dah xder rupa dah..baru balik dari kelas..Abes dah pekse mawarith tadi..Alhamdulilah dapat jawab dengan sempurna..thanks god..tibe2 terasa nak upload gamba2 saki2 yang ada dalam laptop nih..nih gamba2 ketika kami bercuti pada sebulan yang lepas..

Lokasi:- Mesir, Jordan, ,Syiria
Waktu:- 3 bulan di waktu musim panas

Memang seronok la dapat bercuti dan berjalan2 jumper kawan2 lama di mesir dan juga jordan..di samping aku dapat melihat suasana di 3 buah negara..Pelbagai ragam dan adat dapat ku pelajari dari perjalanan percutian itu..aku bersama tajuddin , pejal a.k.a abg dan amin merupakan satu delagasi dari morocco dan merupakan rombongan terakhir dan tiba pada 29/07/2008 di mesir.Sementara itu sobri rasyad dan fikri merupakan rombongan yang awal datang ke sana..Pada bape ari bulan entah,dah xingat perjalanan kami menaiki bas dan kapal memulakan perjalanan dari mesir menuju ke jordan di sebabkan tujuan kami ke mekah di mendapat rezeki darinya,tapi xper..kami bersyukur dapat jugak menziarah kawasan ulama2 di sana..dan gamba2 yang aku upload terdiri daripada tempat2 menarik yang kami kunjungi seperti PETRA iaitu antara 7 benda ajaib atas dunia dan telah mengalahkan piramid dalam rangking benda ajaib di atas dunia..Petra merupakan tempat dimana Kaum Tsamud menetap dan membina destinasi..ajaibnya tempat ini adalah gunung-gunung di tarah dan di ukir oleh Kaum Tsamud itu..memang menakjubkan,ukiran yang cantik dan mengagumkan..kalo xpercaya datang la..heheh ..ANtara tempat lain kami lawat adalah di mu'tah melawat kubur sahabat yang meninggal ketika perang mu'tah dan di ASHABUL KAHFI.Selain itu aku juga berkesempatan untuk mandi di laut mati..bley terapung tu..kalo xpercaya cuba la pergi..hehe ..Itu sahaja lah dulu gamba yang ku upload,internet tengah lembap,susah nak upload..nanti aku upload lagi baki2 dari gamba nih..minggu ni nak kene pindah umah dah..perg umah baru..new home new life~


Sunday, 16-Nov-2008 15:39 Email | Share | | Bookmark
JeraSh

 


Monday, 21-Apr-2008 22:37 Email | Share | | Bookmark
ustaz Asyraf kiba 2005


Quote:
semekom semua..huhu..sebuk btol aku skunk nih ngan exam..penat ngapal..dan jugak la upload satu gamba,erm,nih gamba ustatku di Kursus Intensif Bahasa Arab sebelum ku terbang ke bumi Morocco..UStat nih didatangkan khas dari mesir dan boleh bertutur dalam bahasa melayu..beliau la yang memaksa ku makan zaitun hitam yang mengerikan ku ketika dulu..nak mati rasa..hihi..tapi skunk nih ku boleh menelan zaitun tersebut dengan enaknya..terima kasih ustat..jazakumullah khoiron jazak...


Wednesday, 2-Apr-2008 23:35 Email | Share | | Bookmark
suka-suka..



[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net